Followers

Wednesday 14 March 2012

Spotting 2

penat hari ni berjalan teman adik beli barang-barang kahwin di kl.. tapi puas hati dapat tolong dia. saya duduk jauh, sekali-sekala balik kampung gembira dapat membantu. bercerita tentang spotting tempoh hari, sepanjang semalam selepas mandi pagi tu memang bersih tiada spotting. semasa saya nak mandi isyak tadi, ada pula lendir berwarna coklat. saya yakin coklat itu darah. sebab kalau keputihan/CM ianya berwarna kuning. di fikiran saya sekarang, kenapa ada spotting macam ni?? semasa zaman anak dara saya tidak pernah mengalami keadaan macam ni.. kenapa?? risau kalau ada penyakit.. buat masa sekarang, saya tiada rasa sakit apa-apa sama ada rasa senggugut atau sengal-sengal. rasa biasa saja.. saya tertunggu-tunggu juga heavy flow datang, tapi belum muncul lagi..

2 comments:

m@m@yAyA said...

salam..

Da check upt lom?atau da delay peod lom?sebab salunya lau spotting kaler brownish nie tkot da ada bkn sb nk peod..
Walau apapun jg kesihtan yer,check upt dlu sblm nk amk ubt pape..:-)

Raudhah said...

belum cek upt.. period last pun masa 18 dec 2011. period tak teratur dah sejak kahwin... takut nak mengharap ape2.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...