Followers

Monday 8 October 2012

Mata Yang Menipu

4 hari berturut-turut buat upt dapat faint line (5-8 okt).
atau mungkin bukan faint line, tapi evaporation line??
wallahualam.. line tu boleh nampak dengan agak jelas,
tak perlu kecilkan mata tu.. huhu
hubby pun nampak..


tapi...


hari ni, balik sekolah tadi...
period menjengah..
wawawa...


masa jumaat lepas (5 okt) perut saya sakit!
rasa senggugut.
lama betul tak rasa sakit tu tau, rindu..
fikir, nak period ke??
atau sakit sebab implantation?
atau sakit sebab ovulation?
[ha ha ha perasannn..]



esoknya tu, sabtu (6 okt) keluar spotting..


ahad (7 okt) setitik je.


pelik je..


hari ni isnin (8 okt) bangun pagi tengok clear....
alih-alih balik sekolah tadi mengalir darah... ya, period!
patut la malam tadi sakitnyaaa perut!


mungkin...
berkat saya minum susu kambing+kurma, vitex sehari 4 biji, multivitamin dan madu secara konsisten setiap hari sejak 2 minggu lepas, period saya pun datang sendiri...


memang terasa perbezaan saya amalkan usaha di atas. ada la lagi.. pasal diet.. panjang pula nak cerita.


apa-apa pun, alhamdulillah period dah datang...
normal tengok alirannya,
sekurang-kurangnya bukan spotting..
yang tu pening kepala mekk...

huehue


# nampaknya, body saya dapat respon dengan baik apa yang saya amalkan sejak bulan puasa, lebih-lebih lagi sejak 2 minggu lepas.. 

# kesian mata kena tipu dengan faint line, eh ye ke?? cian mata ku dan hubby.. hehe tak nak fikir, pening.. =P



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...