Followers

Friday 17 June 2011

Suratan atau Kebetulan

Alhamdulillah, tanda bersyukur ke atas nikmat yang Allah beri.
Sungguh Allah itu berkehendak ke atas sesuatu.
Tadi, saya mendapat perkhabaran rakan sekerja a.k.a Kak Siti telah diberi anugerah yang dia tunggu-tunggu sejak setahun lalu...
Kak Siti pregnant!
Anak yang kedua, insyaAllah :)
Ya Allah....
Seronoknya dengar....
Rasa macam saya pula yang pregnant!
Sebab apa???
Our last period sama!
4 Mei 2011 :)
Tapi.......
Kak Siti telah dipilih Allah untuk menambahkan umat Nabi Muhammad...
Saya???
Mungkin belum tiba masanya untuk Allah beri peluang itu....
Namun.....
Mungkin peluang saya tetap ada selagi period saya belum kunjung tiba.... hehehehhh :)
Happy for u Kak Siti! ^_^
Walaupun kebetulan period kita sama, suratan menentukan rezeki pada akak ;)

Nota kaki : Saya suka laman web di bawah ini.
http://www.pregnology.com/
Melalui laman web ini, saya boleh tahu waktu ovulasi dan lain-lain dengan lengkap.
Dan pada saya, laman web ini memang sangat bagus!
Sebab apa tau, mengikut perkiraan my last period 4 Mei tu, waktu implantation (sekiranya saya hamil) adalah 27 atau 28 Mei 2011. Dan............ Kak Siti memang mengalami implantation bleeding pada 27 dan 28 Mei tu... Dia ingat period, tapi sikit-sikit saja dan selama dua hari.... Wah, best kan :)
Kalau saya tidak salah, terdapat sikit sangat tanda coklat-coklat pada seluar comel saya pada 27 Mei tu... Tapi, saya tak pastilah kalau keputihan atau apa........ Buat masa ini kita relax dululah! -,- hihihiii

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...