Followers

Wednesday, 15 February 2012

Dihimpit Perasaan...


melihat perutnya...........
hatiku dihimpit pelbagai perasaan...........

kak F............
bertuahnya dirimu....................

cemburu terbit dihatiku...........
kerna....................
ku masih jua begini................
 
terasa..............
ingin pergi jauh...........................................................
tidak mahu terlihat lagi.............................................................


-,-`

mood : sedih.........................................................................................................

* sedih bukan apa...... period tunggang langgang.... last period 18 dec 2011... sekarang dah bulan feb..... hampir 2 bulan lewat dah... huuuuuuuuuuu......... macam mana nak aturkan period ni....................... :(  susah nak jumpa waktu subur................. :( huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...... nak pergi nangis la jap!

2 comments:

Dahlia Sayang said...

cikgu..
sy terkilan sebenarnya. semalam suami dapat surat pertukaran ke johor bahru. sedangkan kami tunggu bertahun, sebelum kami berkahwin lagi.

bila sy berhenti kerja di JB..suami dapat pulak surat pertukaran ke JB. terus sy terkilan dan sedih sgt2! dna kemungkinan sy akan ditinggalkan buat sementara waktu.

tapi nak buat macamana, kalau sy kerja pun ..sy tak ikhlas.

sekarang ni sy cuba rahsiakan dari sesiapa kecuali awak. entah lah. kalau cakap dgn keluarga mesti mereka marah sy. kami diam saja sekarang ni. tapi sy tak dapat nak sorok rasa sedih tu.

apa nak buatkan..

Raudhah said...

huuu... terasa kosong untuk berfikir sejenak.. dan kelu. apatah lagi dahlia..

tentu ada hikmahnya..

~kita merancang. Allah juga merancang. tapi perancangan Allah itu adalah lebih baik.~

senyum dear! mungkin ada sesuatu yang lebih baik yang Allah nak beri sebenarnya.... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...