Followers

Friday 28 October 2011

Sebulan Bersama EPO

beberapa hari lagi genaplah sebulan saya menelan epo. start makan masa 1 okt tempoh hari. perubahan ketara yang saya rasa adalah cervical mucus (cm) semakin nyata, sentiasa ada dan sudah tidak kering lagi! memang susah nak tengok cm sejak saya kahwin.. kering! saya ingat lagi, masa zaman belajar, setiap kali nak solat mesti saya tukar under***r, barulah yakin rasa bersih nak solat.. senang cerita memang ada la cm tu... cuma waktu tu, manalah faham sangat kan.. bila kenang2 balik, oh itulah cm.. zaman anak dara pun period cantik, tiap2 bulan ada..tapi sekarang...huwaaaa... saya pun tak faham..... cik p pun tak muncul lagi.... dah sebulan makan epo ni, nak tunggu berapa lama lagilah agaknya.. (@-@)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...