Followers

Saturday 8 October 2011

Mana Awak?

macam biasalah, cik p belum kunjung. ni dah lewat lebih sebulan. saya mengharapkan period datang normal sekiranya tidak pregnant. imbas kembali rekod period saya pada tahun ini:


jan: 
5 hb (tu pun sebab makan norculat ke sonulat, lupa dah namanya. pastu on clomid 50mg)
feb: 
5 hb ( tiada rezeki dengan clomid, cun pula period datang)
mac: 
x
apr:
x
mei: 
4 hb (sebab makan maajun anggun bistari (mab), hari ke-17 makan period datang)
jun: 
x
jul: 
X
ogos: 
21 hb (sebab makan mab juga, hari ke-14 makan period datang)
sept: 
x
okt: 
???????

saya sudah seminggu makan epo. pada mulanya was2 juga hendak makan. takut2 pregnant.. tapi asyik -ve saja bila cek. niat saya makan epo untuk normalkan kembali period, moga berhasil. sekarang cubaan untuk diet/tidak makan malam :P setiap kali makan epo, saya selawat dan berdoa.. asid folik pula sejak kahwin memang saya amalkan, jarang miss makan.

moga berhasil! #-^


**tahniah kepada rakan2 ttc, makin ramai berjaya. sudah tiba masa, rezeki kalian sampai :) **

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...