Followers

Saturday, 19 November 2011

Akhirnya? #2

update pasal period kali ni. semalam:
- hanya secalit darah selama di tempat kerja (2.30 petang - 6.30 petang)
- hanya setitik darah sejak malam tadi sehinggalah pagi/subuh ni (semasa tidur)

confuse.. tak pernah alami period macam ni. normalnya saya kalau 1st day period sikit2 saja keluar dan berterusan. tapi ni sikit sangat dan tak berterusan. mungkin hormon nak betul semula kot. alhamdulillah sekurang2nya darah tu keluar tanpa saya paksa. mungkin juga kesan makan epo, hormon nak stabil semula. jika tengok di sini, period saya macam dah jadi 2 bulan sekali. itupun kira dipaksa keluar dek kerana maajun. syukur kali ni tidak dipaksa, sikit pun sikit la :) alhamdulillah.

2 comments:

dahliasayang said...

period ke??..
hurm, kalau period sama kes lah mcm period sy yg lepas. sikit tapi sampai 7-8 hari. susah hati kan kalau tak period :(

Raudhah said...

setakat hari ni dah takde...pelik juga. sikit je keluar semalam tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...