Followers

Thursday 9 June 2016

LPPKN 9: 2WW

assalamualaikum.

14 mei (sabtu) iaitu sehari selepas suntik pregnyl 5000iu, saya perasan ada egg white pada hari itu. lagi pun jangkaan doc telur akan pecah pukul 10 malam (selepas 36 jam suntik pregnyl). pada 14 mei juga saya mula makan duphaston.

maka bermulalah sesi 2ww.. 1 dpo = 15mei.

  • 1-5 dpo: sore n*, bloating
  • 6-11 dpo: bermula 6 dpo dapat simptom baru - perut mencucuk2@senak@senggugut dan sore b*. sore n* dan bloating tetap ada. peliknya saya rasa perut mencucuk2 tu.. masa tengah drive, solat, duduk atau berjalan - bila tiba2 sakit tu datang rasa nak nangis.. bila nak tidur pun tak selesa.. 10 dpo ada cek upt.. tapi negatif.
  • 12 dpo: saja nak tengok apa simptom yang selalu orang ada, saya buka web countdown to pregnancy...


kesemua 10 simptom ni saya ada! cycle2 yang sebelum ni kadang2 ada separuh je simptom tu..huhu

  • 13 dpo: disebabkan kononnya semua simptom 12 dpo tu saya ada, saya pun cek upt.. hasilnya.. negatif.. baiklah
  • 14 dpo: simptom masih sama.. cuma tahap letih tu makin menjadi2.. asyik nak tidur je.... nak cek upt malas... ermmm

sambung..



1 comment:

NFAM said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...